It is currently Sat Jul 22, 2017 5:44 pm

Revell sine prosjekter

Her postes alle prosjekter som DU gjerne vil fortelle litt om...
Hyggeligt å se andres prosjekter også!

Moderators: Bead-lock, Race & Kustom Service Crew

Re: Revell sine prosjekter

Postby Revell » Tue Feb 22, 2011 9:07 pm

Da er 240n byttet ut med en 1998 945. Grunnen til bytte er mange. Eks. Har dukket opp endel rust, mangler varme, og att kjæresten min ikke helt føler seg trygg eller komfortabel i bilen. Så da kom jeg over en 945. Bilen er utstyrt med Airbag,Aircon,el.vindu,el.speil,Cruisecontrol,m.m + att den er 6 år nyere og mye mer behagelig å kjøre. Når jeg får bilen er AC gassen fylt, Reg reim byttet, servoreimer byttet, nye dempere og fjærer, Nye dekk (Verdi ca 16.000kr) Nytt eksosanlegg.

Image
Image
Image
Image
98' Volvo 945 LT Turbo+
Hvis noen noensinne forteller deg at ditt arbeid er uprofesjonelt, så husk: amatører bygde Noas ark, mens fagfolk bygde Titanic
Revell

Postby BB 454 » Thu Feb 24, 2011 11:10 am

Det var en fin bil!
Denna må du bare bruke å ta vare på... ikke skru den i stykker! :ja:
1937 willys overland
1968 Chevrolet Impala, 454cid
1993 chevrolet ex-cab, big D
1997 Toyota Starlet
BB 454

Postby Revell » Thu May 26, 2011 9:37 pm

Tralalala har da skjedd ting her i gården også:) Har nå fått ryddet meg plass i kjellern til å lagre deler og skru. Har handlet 4stk bukker, 2stk kjøre ramper, 2t flat garasje jekk og masse verktøy. På bilfronten har det skjedd lite annet enn bytting av slitedeler. I motsetning til den gamle 240n så blir denna holdt mest mulig nøytral uten masse Wunderbaum og unødig lykter i hue og ræva. Her er det bare montert en basskasse med 2 10" Arizona Eagle (300kr) og 2 ekstralamper bak grillen, og en endestuss. Planen videre blir og fikse de små skavankene i lakken og soting av rutene og opplakkering av original felgene. Ellers skal jeg gjøre minst mulig med bilen. Og etter planen skal jeg ha denna til broren min skal selge V70n da skal jeg handle den etter planen.

Bilder av bilen pr idag:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Her med 1000m montert
Image
Se de lyser :win
Image
Tester Spoiler men jobber med tilpassing nå:
Image
Image
Bilde av Stereo:
Image
Og den nye viskerarmen fra en XC90
Image

Her er det andre prosjektet som jeg holder på med. En henger. Skiltet står der så jeg fikk borra hulla riktig med tanke på montering av skiltramme. Bøylene er der for å ha høyda på karmene.
Image

Også lakke jeg ett sett med felger for en bekjent som skulle ha de på en 145. Dette er noen V70 felger jeg hadde planer om å ha på 240n som senteret er flytta slik att jeg har ET 15.
Image

Stooooor update men håper ikke det gjorde noe :helpme:
98' Volvo 945 LT Turbo+
Hvis noen noensinne forteller deg at ditt arbeid er uprofesjonelt, så husk: amatører bygde Noas ark, mens fagfolk bygde Titanic
Revell

Postby Revell » Wed Feb 01, 2012 10:15 pm

Lite som har skjedd men bilen lever fortsatt i beste velgående:) det som er fikset siden sist er 960 dørhåndtak, V70 visker bak, US blinklys, nye bremser og nye kryss på mellomaksel samt opphengslager:)

Bilen idag
Image

Takboksen fikk jeg for 300kr og har vært i flittig bruk til ski og annet jeg ikke har hatt plass til i bilen:)
98' Volvo 945 LT Turbo+
Revell

Postby SirKim » Sun Aug 05, 2012 10:13 pm

skjer det noe nytt med volvo`n a? :)
*Volvo 940 T5 storprosjekt
SirKim
Site Admin

Postby Revell » Wed Aug 15, 2012 7:02 pm

Joda litt har skjedd;) har montert vindavisere, trelister, eksos og lakkert takboksen:) Og ny frontleppe:)
Image
Image

Listene
Image
98' Volvo 945 LT Turbo+
Revell

Postby SirKim » Fri Dec 21, 2012 12:44 am

den 940n der er jo gamlebilen din :P Får legge inn noen av V70n din ;)
*Volvo 940 T5 storprosjekt
SirKim
Site Admin

Postby Revell » Mon Jan 14, 2013 1:14 pm

Ekke så mye og legge ut enda:P men har fikset ny fanger og eksos:)
Sprayboks lakkert. skal gå over igjen til sommern og gjøre det litt bedre
Image
98' Volvo 945 LT Turbo+
Revell

Previous

Return to Andres Prosjekter, store å små.